Nyt on jo toinen työpaikka valmiina odottamassa kun lomautus alkaa. Jollei Ripsukka nyt päätä unohtaa mun lomautusta. Sellasia juoruja työmaalla vähän kiertelee että Ripsukkaa kaduttais mun lomautuslappunen ja että se nyt kattelee miten mä käyttäydyn tän pari viikkoa. Helkutin pelkuri ei uskaltanu edes tulla mun lähelle tänään. Pyöri kyllä samassa kerroksessa kahden muun työntekijän juttusilla, mutta ei uskaltanut näyttää naamaansa mulle. No eipä sen puoleen, en mä sen naamaa olis halunnu nähdäkkään, ainoa vaan että en tiedä mitä huomenaamulla rupean tekemään kun sain edellisen homman tänään valmiiksi. Ja mitäänhän ei ilman Ripsukan käskyä saa tehdä. Keltään muulta ei saa kysyä. Voisin olla niin ihana että herätän sen tasan seittemältä soittamalla että mitäs nyt. Viimeksikin se oli vielä nukkumassa kun sille seittemältä soitettiin.

Nyt vaan kiltisti töitä tehden odottelen mitä tapahtuu näiden kahden viikon aikana.